Gzd Buseeek problem giydirmekte değil üzerinde tutmakta😂 şuan gözümün önüne geldi, yakasını çekiştircek, yumruklarını sıkacak, çığlık atacak 😂
Babybloom Buseeek Üstüne kot gömlek giydircem küçük hanımın. Erkenden aldım abisinin 23 Nisan şenliğine de giydireceğim ✌️
3_bebeli_ana Buseeek https://imgyukle.com/i/RR3XKM https://imgyukle.com/i/RR3jLy ayyy inşallah olmuştur kızlara bunları aldim takim olarak ❤🥰 oğluma daha almadım kendi beğenecek mis 🤭🤭
Senem1234 QueenMommm inşallah ya ben bide ocakta almıştım cok beğenmiştim de 😀😀😀😀😀 bide kirazlı vardı arkası kanatlı ondanda aldım. İnşallah olur bizim kızan😀😀😀
3_bebeli_ana Buseeek ayyy sorma eşimin memleketi soğuk oluyor ona göre aldim bir nevi kendi memleketim sıcaktır oraya başka alırım 🤭🤭
[silindi] Alse35 evet çok beğendim, çok yakıştı kızıma ama kumaşı naylonumsu biraz.. bilginiz olsun..
Liyosunannesi Buseeek tabi inş hava güzel olur, evde geçirsekde yine bi iki fotoğraf çekeriz hatıra olarak ☺️
Buseeek Liyosunannesi evet bizimde öyle hem hatıra hemde bayram heyecanı hep oluşsun bebeklerimizde 😍
Liyosunannesi Deletedmom0099 bunu bende cok beğendim elim kaç kere gitti geldi , gönlüm olasıya tükendi. sonrada bu fiyattan geldi 😂
AgentMom https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/5803056/2345345 Bunu aldım altına babet alacağım. Kot ceketle giydiririm. https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/4961003/1485193 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/4961042/1471026 Bunları da hem yaz hem bayram İçin aldım. 3 tane de şort tişört aldım.