Masal_2022 Biz e bebekten aldık . 40 TL ye elbise aldım içine badi ve külotlu çorap ile giydirecegim .https://imgyukle.com/i/REl7Oc
Liyosunannesi Deletedmom0099 bunu bende cok beğendim elim kaç kere gitti geldi , gönlüm olasıya tükendi. sonrada bu fiyattan geldi 😂
Banaannede Buseeek Aldım ama 2 saat giyip kusmaz inşallah. Bir sürü cicili elbisesi var gerçi ama bu bayram için😀😀
[silindi] https://imgyukle.com/i/RRVPgx https://imgyukle.com/i/RRVk36 https://imgyukle.com/i/RRR7Z0 https://imgyukle.com/i/RRRdQv bayramlık ve doğum günü için ❤
Zeynepnisaa78 Buseeek https://imgyukle.com/i/RRnCTN bunu elbiseden daralirsa giydirrim diye aldım.Ama bayrama da olur daha elbiseye bakıyorum 💕
benaslindayohum Buseeek fotograf degik direk linki yolladim bunu aldim kizceme https://www.hepsiburada.com/hello-baby-bee-happy-elbise-p-HBCV00000PA56K?magaza=ebebek&isFashion=true&url_src=and-product-detail
Tubasahra https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/5733703/2358910 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/5691116/2333912 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/3935038/677422 Bunları aldım.Aslında ben ikinciyi almistim kizim miki mouseli gorunce bana yakismazmi dedi kıyamadim.Sortda 55 tl ya duştu aldim.😁Batirdi beni