2603 benim bebeğimin de çoklu alerjisi vardı 20 aylık olduk çok şükür herşey geçti. O dönem doktor yumurta, süt ve süt ürünleri, susam, gluten, kuruyemiş, et, balık, tavuk yasaklamıştı gerçi ben diyete pek dayanamadım sütüm kesildi ve alerji manasıyla büyüdü gidip test yaptırdınız mı doktor ne diyor bu konuda onun teşhisleri daha önemli tabi ki. Ama inşallah en kısa sürede sizde kurtulursunuz 🤲