Yoruldum valla bende relactazı bırakana kadar ıyıydım sımdı sureklı bır gaz hazımsızlık gibi daha dogrusu kan yok kakada mukus cok hafıf var gibi alwrjı belırtılerı yok yanı asırı gaz var sadece sancıda yok anlamadım bu alerjımı degılmı . Dun tahın yedım mesala cok huzursuzdu kestım bugun pekmez yedımgozunun ustunde bıse goreum yada bana oyle gelıyor. Galıba laktoz ıntoleransı benımkı , kac aydır petnır yıyodum bu ılacı kesınxs boyle oldu laktoz ıntoleransı ne zaman gecıyo acaba