efnanannesi22 merhabalar canım benim bebeğimde o kadar sancıları vardı ki hep onu nasıl susturmanin sancılarının nasıl dinmesi için neler.neler yaptık fayda etmiyordu gece sabahlara kadar ayaktaydik günüm gün olmazdı bende etrafımda bir çoğu kişiden duydu kullandım damlayi resmen bitti denecek kadar azaldı. O yüzden sende mutlaka kullan ikinizde rahatlarsiniz masalarını eksitme hep masaj yap ona daha çok rahatlar Allah yardımcın olsun inşallah 🙏♥️