Zeyn07 efnanannesi22 doktoruma sordum kullanabilirsin ddi o kadar iyi geldi ki diger damlarlar hiç fayda etmemisti bebeğime en çok gaz damlasina para döktüm o zamanlar neler çektik gazdan nurse harveys çok.iyi gelmisti hemen çıkarıyordu gazını
SevdaEmirEfe efnanannesi22 başta biogaia kullandık pek faydasını görmedim nurse harveys colex olan şuruptan aldım ve bebeğim rahat etti gaz sıkıntısı minimum a indi
AsliEsila Dün itibariyle başladık bebeğim rahat bi uyku uyudu resmen biogia kullanıyorduk öncesinde. Kolik değil ama gazdan dolayı çok ıkınıyordu uyuyamıyordu sürekli kucaktaydı biz etkisini gördük umarım devam eder
efnanannesi22 AsliEsila bende biogaia kullaniyordum ama farkettimki faydasi hic olmadi simdi bunu denemeyi dusunuyorum
Asenaeylul efnanannesi22 biogaia gaz damlası değil bağırsak düzenleyici onunla birlikte nurse harveys kullanmanız lazım
YagmurDorukk Dün bende kullanmaya başladım ama sanki bebekte ağız kuruluğu yapıyor. Böyle bi durum gözlemlediniz mi ?
Denizzz88 circirbocegi içindeki ölçekle doktor 3 kere verebilirsin demişti ama benim oğlum aşırı gazlı değildi bi sabah bi akşam veriyordum
Hatay31 efnanannesi22 biz şurubunu kullandık 4 aylıkken aldık biraz geç keşfettik malesef 4 ay boyunca gazdan ağlama krizlerine giren prensesime çok iyi geldi şu an 5 buçuk aylığız ve bitti şükür gaz sorunumuz
efnanannesi22 Asenaeylul onu doktor verdi ya inda metsil verdi ama metsil yaramadi,ben biogaiayi gaz damlasi saniyordum
Asenaeylul efnanannesi22 ben biogaia ve sab simplex kullanıyorum canım dediğim gibi biogaia bağırsaklarını düzenliyor diğeri gaz giderici