efnanannesi22 Momanne06 bizede bio verdi ama hic fayda etmedi bende yeni damla arayisina girdim nurse onerdiler nurseyi almaya karar verdim ama simdide surubunu mu damlasinimi alayim bilemedim
Birbey Ya ben de ilk doğduğu zamanlar almıştım kullanmadık şu an 1 aylık olduk 1 aylık bebeğe kaç damla vermem gerekiyor?
Seyhantugra efnanannesi22 benim oğlumda çok gaz sorunu yaşıyordu sabahları biogaia veriyordum ( bağırsak düzenleyici) akşamüstü de harvey’s nurse damla veriyordum akşam gaz sancısı yoğun olmasın diye benim oğlumda çok etkili olmuştu çok şükür gaz sorunumuzu atlattık