Bende ilk doğduğunda sleppy kullandim sürekli sizdirdi bimin bezi de kimyasal yanık plastik gibi kokuyor du minieste ıslandiginda toplanıyordu iç bölgesi mplfix pisi yaptı sonra burada bi postta A101in soffio bezi çok iyi dediler denedim ve 5 aydır kullanıyorum çok ama çok memnunum ne sızdırma ne pisik fiyatida uygun kesinlikle öneririm