Pamugumoglummm Ftmsnny bzde minies kullaniyoruz ama 2 pakettir denk geliyo bezin icinde kum tanesi gibi tanecikler var szde de olemi acaba
Sabriyeilke Pamugumoglummm bizimde bi ara oyle cikti gittim doyledim yenisi verdiler onlari alip bidaha cikmadi canim degistiriyolar
Sabriyeilke mraslan ben ilk 5 ay sleeyp kullandim hic sikinti yasamadim suan minnes kullaniyorum her hangi sikintim yok
Pamugumoglummm Sabriyeilke bende gidip degstreyim o zaman normalde cok memnunum aksam yattktan snra sabaha kadar gece alt degstrmiorum hic tasmio bujdan omce prima premium kullaniyodum 2 saat arayla degstrrken ustu basi cis oluyodu
Ada_Su21 mraslan Bende baby me’nin aloeveralısını kullnıyorum ne sızdırma nede pişik yaşamadım we ıslak mendilde baby me’nin kullanyrum memnunum.E bebekte satılıyo.
Sabriyeilke Pamugumoglummm bende cok memnum saat 7 bucuk 8 gibi degistiriyom gece yatmadan once sabah 7 bucuk ta bidaha degistoriyorum mesala cok iyi o yonden
Oglan_annesi95 mraslan acaba bezde mi sorun var? Çünkü ben gece 14 saate kadar tutuyorum ne pisik yaptı ne sızdırdı. Prima yeşil paket benimki de
Esmmstf2016 mraslan bebegim 3 ayi bitirdi ilk molfix almistik sonra jenny willy kullandik gunde 3 kez ust degistik sonra tekrar molfixe donduk cok memnunum suan bebegim 5600 gr elimdeki 3-6 kg bebegimin gece uykulari cok uzun hic de sizdirmiyor
Deletedmom110 mraslan prima premium kullanıyorum hiç sızdırma yapmıyor. Büyük geldiği için veya gevşek bağladığınız için olabilir mi?
[silindi] mraslan molfix pure&soft kullanıyorum hem yumuşacık hemde sleppyden geçtik pişik yapmadı. Ne kadar çiş yapsada içi nemli kalmıyor. Bi kaç kez çok kaka yaptığında yan bariyerlere doğru yapmış olmasına rağmen hiç sızmadı.
liyosunannesi23 FerideguL molfixten memnun musunuz ben sleepy kullanıyorum da ona geçmeyi düşünüyorum kararsız kaldım değiştirme pişik yapar falan diyenlerde oldu ama napcam bilemedim
FerideguL liyosunannesi23 çok memnunum pure soft da kullandım normali de ikisi de en ufak birşey yapmadi
Ssssraa Ben molfixle başladım 15 günlüğüz kaç kere dışına çıkardı anlatsam bitiremem. Prima aldım nadir de olsa o da cıkarıyor. Acaba numara yanlıslıgı mı var bebeğim 3750 1 numara kullanıyorum 2yemi geçmem lazım ama 1 numara da zor bela oluyor poposuna
nura mraslan molfix. ilk doğduğundan kullanıyorum ve çok iyi. sadece ben hep altını değiştirdiğimde yıkıyorum. O yüzden hiç pişik olmadi. islak mendil falan dışarıda mecbur olduğum zaman kullanıyorum
GamzeAkova mraslan prima aldigi paranin hakkini vermiyor malesef ve icerik olarak temiz degil. 40 gunluk bebegim var molfix kullandim simdide sleppy kullanıyorum 2sindende memnunum. Molfix bulamadigim icin sleppy almistim
liyosunannesi23 GamzeAkova sleepy sizdede koku yapıyo mu acaba ? Bi kere bile çiş yapsa hemen koku yapıyo arkadasımda farketmiş oda oluyo dedi ben sırf onun yüzünden molfix mi denesem diyorum
Pamugumoglummm GamzeAkova molfix uzun sure durdgunda szdrma yapiyormu acaba,birde kilot bezini denednz mi hic o nasil acaba