Mirayinannesi mraslan kac saatte bir emzırıyosunuz 1 numarayı ıkı saatte bır alırsanız nasıl sızdır ben sıfır kullandım o bıle sızdırmadı
Betujjj mraslan bez bebekten bebeğe değişiyor biz de beline kadar kaka olanlardandık,eger sızıyorsa 1 beden büyük alın ve ilk önce bezi acarak genişleterek baglayın prima kullandım hep digerleri bizde de suzdurıyırdu 5. Aydan sonra kakalar azalıyor rahatlayscaksınız fakat bu sefer bez baglatmayacaklar hateketlendikleri için😂değişik bir döngü
zisanc mraslan kaç saat bezli kalıyor? Prima premium kullanıyorum biraz fazla kalınca sızdırma oluyor gece uykusundan kaldırmıyorum 6-7 saat uyuduğunda bez şişmiş ve taşmış oluyor😀
mraslan zisanc çok fazla çişli tutmuyorum mesela suan bezini degistirdim yatırdım 2-3 saat sonra yine degistiricem bu döngüde ilerliyorum bakıldıgında ama sızdırma nasıl yapıyor cözemedim
Eminer Birannebirogul molfix 3 numara kullaniyorum bebegim 4 kilo 4 no büyük gelir sanki 3 te sıkıyo gibi acaba bunun 3 4 le arasında kullanabileceğim bi baska bez var mi bildiginiz
Birannebirogul Eminer benım bebegım 9 kılo 4 numara kullanıyorum. İstersen al 4 numara buyyk gelırse gelecekte kullanırsın
mraslan Farahzeynep 1 numara kullanıyorum gevşekte baglamıyordum aslında ama anlamadım canım premiuma geçtim onda da 1-2 defa yaşadım bakalım nolcak elimdekş paket bitsin molfix i deneyeceğim bir de
Duruonur mraslan doğduğundan beri premium kullanıyorum bende,hiç sızdırma olmadı,ben en fazla 4 saat tutuyorum her uyandığında değiştiriyorum,dolu oluyor her seferindede ama hiç sızdırmadı olmadı bugüne kdr.
Zelihagl Birannebirogul Hilal03 doğumumdan sonra ilk defa regl oldum sağıp vermeye çalışıyorum ama geri çıkarıyor
Bebeminnie mraslan e bebeğin aloe veralı bezini kullanıyorm aşırı memnunum gece 12 saat uyuyor sabah şişmiş oluyor ama hiç sızma olmadı bugüne kadar
Ronida01 mraslan sızdırma konusunda mağdur olmuş olabilirsin ama pişik konusunda dikkat ettiğin halde oluyorsa bebeğinin çişi yüzündendir bazı bebeklerin kendi çişi asitli oluyor sanırım annem demişti ki senin altın hiç pişmedi ama kızkardeşinin pişiği hiç geçmedi taaaki saf zeytinyağı ile yağlayana kadar o zaman biraz yakmıştı ama sonra Bidaha o da pişmedi dedi belki sıkıntın bezinde değildir saf zeytin yağı deneyebilirsin duştan sonra güzelce yağlarsın bi de sudocrem kullanıyorum ben içinde çinko var besleyici
Almila2602 Sanrım bu bebek bezi bebekten bebeğe değişiyor ben ilk baş slepy aldım küvezde kaldğnda molfiks kullandık çünkü kalça çıkığı problemi vardı sleepy bir kaç kez kullandım çocuğun üzerini gece kaç defa değiştirmek zorunda kaldım şuan molfiks ten devam ediyorum eğer büyüğünü cıvık yaparsa oda beline kadar sızdırıyor sanırım öyle sızdırmayan bez yok