mraslan bende prima pamprs sarı paketlerin filesi poposuna iz yaptı sevmedik bıraktık yeşil pakete geçtim oda uzun kalırsa sızdırıyordu mesela gece uyku öncesi bağladığım gece değiştirmezsem sabah yatağı ıslatıyordu gece bez değiştirsem bebeğimin uykusu bölünüyordu sinir oluyordum şimdi molfix e geçtik 2 numara aldım denemek için ama bi sonraki 3 olacak ve çok şükür memnun kaldım