Zahideeecetin mraslan benimki 2. Ayına girmek üzeri ilk olarak A101 ve Bim yenidoğanı karışık kullandım. Çünkü sürekli değiştirdiğim için pişik sızdırma vs olmadı. Şimdide minies 2 no kullanıyorum hem fiyatı uygun hem de kaliteli 👍👍👍👍
mraslan GAMA inanın kendimden baska anneme de baglattım kız kardeşime de aynı sorunu yaşadım hani ben mi bağlayamıyorum diye ama onlards da aynısı oldu
Pamugumoglummm Defne07 bende minies kullaniyorum bzde 6 aylk olduk canm smdiye kdr cok memnundum dedgnz gni gece hic degstrmiodum saba asla szdrma tasirma olmuodu ama iki pakettir denk geliyoruz icinde kum gibi tanecikler var o yuzden degstrmek zorunda kalicam galiba
Dtburcu mraslan paddlers kullaniorm ilk dogdugundan beri cok memnunum fiyati da uygun sitesinden deneme paketi alip deneyip karar verebilirsin
rileyss mraslan her markayı denedim, kaka sızdırmayan bez görmedim. prima, premium care, goon, canbebe, minies, molfix. külot bez de denedim normal bez de. hepsi ya sırttan ya yandan taşırdı
Prensesinmomu Valla bende kızım doğduğundan beri prima kullanıyorum çok memnunum primanın iki paketini de ayrı ayrı kullandım çok iyi ama molfixde deneyeceğim çok Öner’i alıyorum bu konuda bu arada kızım 25 günlük😊
mraslan Ozlemdoga hayır aksine bez cok dolu olmasa bile primalarda gösterge var zaten biliyorsunuz ki direk degistiririm cocugu saatlerce dollu cisli bezle tutmayı sevmem
Sariballim mraslan doğduğundan beri prima yeşil paket kullandım hiç sızdırma yapmadı gece saat 10 da yatarken yeni bezini bağlıyordum sabah 6 ya kadar duruyordu ama bedeninden 1 beden büyük alın fakat malum cok pahalandı şimdi oğlum 8 aylık 1 bucuk aydır bimin bezini kullanıyorum hiç pişik sızdırma yapmadı bi dene derim canım
Pamugumoglummm Ya kizlar bezlerinize dokundugunuzda elinize kum tanecigi gibi seyler geliyor mu bu normal birseymi