Asilmomm hanımlar benimde oğlum 2 ay 9 günlük o da bu aralar süt verdiğimde ağlıyordu kendini geri çekiyordu istemiyordu bi türlü aç olmasına rağmen ayağa kalkıyorum hoplaya zıplaya ağlıyor biraz geçtikten sonra tutuyor çok şükür o tuttuğunda bende koltuğa oturuyorum emiyor çok şükür ama çok kusuyor oğlum doktor normal dedi bütün bebekler kusarmış dedi bilmiyorum benim oğlum da meme reddi mi yapıyor ilk ay meme sadece günde bi kere mama takviyesi yapıyordum ama bu ay hiç mama vermedim kendi sütümü verdim çok şükür mamayı kestik ama emzik alıyor bende mama reddi mi yaşıyorum bilgisi olan varsa bana söyleyebilir mi lütfen 🙏