Buraya kaçıncı kere yazdım bilmiyorum ama 3ay 24 günlük bebeğim var kırkı çıktığından beri meme reddi yaşıyoruz her türlü yolu denedim memeyi görünce kendini bir geri atışı ve kendini kasmasi var çok üzülüyorum 4-5 saat aralıklarla emiyor ancak çok acikirsa ne yapacağımı şaşırdım en son çare emzirme danışmanı ile görüşmeyi düşünüyorum inşallah onlarda para tuzağı değildir 😭😭😭