Songena19 emzik kurtarıcı tabi ki ama red geçene kadar da büyük rol oynuyor ben de şuan düzeldiği için sadece gece uykusunda veriyorum abartmadan vermek sıkıntı yaratmıyor ama hangi danışmana sorduysam emziği kes dedi ve kestikten sonra düzeldi 2 ay hiç emzik kullanmadık şuan sadece gece uykusuna geçerken alıyor ve artık büyüdüğü için karnının neyle doyduğunu ve ya emzik aldığında gece uyuyacağını biliyor inşallah geçer bir an önce gerçekten çaresiz kalıyor insan Allah sabır versin geçer inşallah