Yigitaras-23 tavsiyeyse kesinlikle sma kullanmalısın derim ama her bebek farklı bir birey ve metebolizmaya sahip her bebekte aynı etki etmeyebilir bnim de ikiz kızlarıma aptamil ile başladım hastaneden çıkarken önerdiler diye ama kusuyorlardı içmek istemediler gaz ve kabızlık cabası hip denedim içmediler bebelac denedim içmediler ama sma mamaya başladıysam kilo aldılar gaz ve kabızlık sorunumuz bittiği için uykularımız düzene girdi şuan ek gıdaya başladık ve 2 numarasını kullanıyoruz memnunuz çok şükür