Yigitaras-23 aşırı gazlı bi bebeğim var bugün tam 2.5 aylık oldu. Aşırı gazlı diyorum ama öyke normal bi durum değil bağırsaklarında ileri derecede enfeksiyon vardı kakasını asla kendi yapamıyordu hoş halada kendi yapamıyo yanş o derece berbat bı durumdaydık emmeyi bıraktı doktorum bu kadar şeyin üzerine hip ve evolviya mama önerdi sindirimi en kolay bunlar dedi başka doktorada sordum oda aynısını söyledi. Evolviya aldım yiğenimde onu kullanıyıdu bayada yaramıştı deşdm belki benim bebeğimede yarar toparlar gerçekten de iyi geldi çok şükür gaz sorunu yaşamadık bide biberonda çok önemli aklınızda bulunsun. Biz ilk aventle başladık ama oda gaz yaptı resmen yutkunurken ses geliyordu hava yutuyodu araştırdım ve dr.browns markasının biberonunu aldım baya baya iyi geldi sizede tavsiye ederim. Bide sap sımplex damla kullanıyoruz oda çok iyi araştırabilirsiniz