Deneyerek bulabilirsiniz bütün bebekler birbirinden farklı.
İlk sma kullandık aşırı gaz yaptı hastanede bulduk kendimizi.
Hipp kullandık alerji yaptı ağız kenarlarında kırmızı kabarcıklar oldu
Şimdi Aptamil kullanıyorum bugün 3. Günü inşallah birşey olmaz.