Yigitaras-23 Kızlar merhaba aptamil 1 kullanıyordum bebeğime aşırı gaz ve kabızlık durumu oldu mamadan dediler sma önerdiler gold olarak ama kalkmış hiçbiyerde yok bulamadım kullananlar hangisini kullanıyor fikir verirmisinz
Sunashn500 Yigitaras-23 ben de aynı durumu yşadım sma aldım 2 gün denedim gerçekten aptamilden daha çok gaz yaptı bebeğim kıvrandı geri dönüş yaptım
Arasy_mom Yigitaras-23 biz Sma kullanıyoruz ama ne gaz ne kabızlık yapmadı , memnunuz yani şu an 6 aylık
Zehrakhr Yigitaras-23 hipp öneririm mükkemmel bir mama kilo alımı güzel gaz derdi yok kaka konusu iyi
Mervexxx Yigitaras-23 sma optıpro bebegıme en ıyı gelen aptalın ısmını bıle duymak istemiyorum çevremde herkesim bebegınde gaz yaptı
Yigitaras-23 Mervexxx evet bizimde ondan sonra gaz sorunumuz oldu ne yapacağımı şaşırdım yılların maması diye ebeler felan sma dedi aklım karıştı
Zlm Yigitaras-23 sma nin Gold u yok zaten optipro ve comfort var gaz problemi varsa comfort ile baslayin
Mervexxx Yigitaras-23 aynen canım aptamıl pakedı öylece attım çöpe sinirlendım çok kıvrandı ondan sonra çok daha kötü oldu. Bebelacta kullandım çok kötü kokuyor tadı da kötü tekrar sma döndüm ona devam edıyoruz sımdı
Zlm Yigitaras-23 ben 11 aydır kullanıyorum hiç denk gelmedim optipro nun üstündeki baloncuklar sarı acaba onu mu kast ediyolar comfortun beyaz
Melissss35 Yigitaras-23 aptamil conformil var onu denemelisin normal aptamil 1 kullanıyordum bende aşırı gaz kabızlık oluştu sonra conformil e geçtim sıkıntı kalmadı çok şükür
Mervexxx Yigitaras-23 o zaman bebelac deneyın onun kılo alımı iyiydi birazda ondan bıraktırdım kılosu önde gitmeye başladı ve içimde balık yağı varmış sanırım bebegımı hiperaktif yaptı çok fena 😂😂