Bende. 7 aylık yataktan kafa üstü düşürdüm, haberim yok uyuyirdum , o da emeklemeye başlamış nerden bileceğim ki 🥺 doktorumuz ilk 48 saat takip edin dedi, ancak 3gunu geçince rahat bir nefes alabilirsiniz , tomografi de zararlı önermiyorum dedi, çok şükür bişey olmadı
Allah acılarını göstermesin ♥️korkmayın Allah onları. Koruyor
Ve keyfi yerindeyse beslenme reddi yoksa, kusma ve hareket tuhaflıklari yoksa korkmayın demişti