Geçmiş olsun canım benim kızım 4.5 aylıkken yataktan düştü baya da yüksek yatağım. Bende hemşireyim çok korktum ama kendim takip ettim kusmadı gayet normaldi hareketleri 1 saat uyutmadım ertesi gün doktora gittik doktorumuz da böyle durumlarda travma bölümü olan yere gitmemi söyledi acile falan gidersek tomografi çekerler ben önermiyorum demişti