Badiskom devlet acilde belirti yoksa tomografi vs cekmıyorlar.4 6saat gözlem ıcın bekleyin burda dıyorlar 3 4 saatuyutmayın vs dıyorlar bize oyle demişlerdi.çok kez düştü kanama olmustu ıkı kez ağız ıcınde o zaman götürmüstüm.onun dışında düştüğünde gözlerde kayma,kusma,sürekli uyku hali,uykudan uyanmama vs vs olursa hemen doktora götürülür aklıma gelenler bunlar🤦♀️Allah esirgesin bütün yavruları