Sdilarapelit123 İlk bebeğimde aynı şeyi yaşadım inan başlığı görünce yutkunamadım, ne yazsam ne desem boş çok geçmiş olsun tek umut diğer tarafta doya doya sarılmak,koklamak olacak kollarımız değil kalbimizde büyüyor olacaklar. Tekrardan çok geçmiş olsun Rabbim kimseye yaşatmasın.