Sdilarapelit123 inşallah değildir 🙏 gerileme olur ve sapasağlam alırsınız kucağıniza. Çok teşekkür ederim. Ben 3,5 aylıkken öğrendim. Dr degistirdim gittiğim Dr direkt bunu söyledi. Nasıl olur dedim kendi Dr tekrar gittim o göremedi. Meğer aynı bebeğe tekrar bakıyormuş. Birçok Dr gezdim inanamak istemedim falan. Zorlu süreçler. Allah’ım sana böyle şeyler yaşatmasın. Dualarımdasin 🙏