askanne10 umarım. 🤲Oğlum nerede bebek görse heyecanlanır. Çok narin davranır bebeklere. Hiç hırçın davranmaz. Korkmasınlar diye yavaş yavaş yaklaşır. Bana anlatır bir bebek olsa neler yapıcağını. İşte yanağını severim, oyun oynarım , yemek yerim, kitap okurum filan diye anlatıyor. Kardeşi olucağını öğrenince heyecanlanmıştı artık gittiğini biliyor. Umarım tekrar nasip olur ikimizede ve isteyen her kadına 🤲