Eloo005 39 haftalıkken kilosu ve kafa çapı 42 haftalık gözüken bebeğimi normal doğurmak istedim. 2 doktordan red aldım. Kendini yıpratırsın, sonunda yine sezeryan olursun dedi hatta bir doktorumda. Son dakika doktor değiştirdim. Sen kendine güveniyorsan ben varım dedi doktorum😍 ben de güvendim, kendimi hep yüreklendirdim. Pandeminin ilk zamanlarıydı doğumum sıfır yürüyüş ve spor yapmama rağmen, duayla, inançla, kendine güvenle, tabii Allahımın kısmetiyle normal doğurdum. Hiç bir fiziki deformasyonum kalmadı şuan. Evet 16 saat sancı çektim. O gün zordu ama doğumumdan 2 saat sonra kendi kendime duş alıyordum, doğumhaneden yürüyerek çıktım. Bebeğimi hep ben beşiğinden aldım ve koydum. Her işimi yaptım doğum sonrası. Icindeyken zordu ama bitincede inan hiç doğum yapmamış gibiydim.