Normal dogum yada sezeryan ikiside zor
Birinden sanci esnasida aciyi cekiyorsun ama bebek cikinca hicbirsey hissetmiyorsun hersey gecip gidiyor 2 kere normal dogum yaptim
Ilk kizim 41 hafta 5 saate dogdu
Ikinci kizim 42 hafta sunici sanci ile 5 saate dogdu
Herkesin yapisi farkli ama tavsiye istersen bol ürüyüs bol hareket etmek vucudu hazirlamak kendinide sonuca hazirlaman onun o ilk kokusu dünyalara bedel
Diger bir tavsiye
Agrini ayakta hareket ederek cekmek daha iyi hatta snaci geldikce ellerinle destek alip kendi en rahat hissetigin sekilde karislaman daha iyi bagirmak fayda etmiyor kendi yoruyosun bol sicak su ile belden asagisini yikmak süreci hizlandiriyor biraz daha olsa