Eloo005 zor elbette ama sezaryen daha zor galiba, bende 2 normal doğum yapan biri olarak şunu söylemek istiyorum, sancı son evreye gelince şiddetleniyor ağrı,ama geçici bir süreç, doğurduktan sonra hepsi geçiyor, sezaryen ise belki o an birsey hissetmiyorsun ama sonrası çok kötü, Allah herkesin yardımcısı olsun 😊