Sürekli nasıl yapıcam, ya yapamazsam, ya sancıö gelir doğum başlar ben anlamazsan, ya suyum misafirlikte gelirse cart curt 9 ay saçma sapan şeyler düşünerek geçirdim 😄 sırf kuruntu yani başka bir halt değil. Oysa Rabbim öyle güzel ayarlıyor ki hiç aklında olmadığı bir an bi bakmışsın ana doğumhanedeyim ve hop iki üç sancı bebeğin kucağında 🥰🥰 ya büyük bir korku değil aslında sadece heyecan ve acaba nasıl olacak tedirginliği bence. Ve doğumdan sonra herkes helal olsun diyince nasıl doğurdum ama diyorsun falan çok komik oluyor cidden 😄😄