secoz Seatib ben bulmadım eşimin arkadaşı bulmuş eşine söyle baksın demiş ama eşim istemedi bebek küçük diye 🤦🏼♀️ Birde vardiyalıymış
Glmrv Seatib secoz Cam sakuraya sürekli gider gelirdim gebeliğim boyunca. Orası home.office değil ki hastaneden calisiyorsunuz
Seatib Glmrv benim için sıkıntı değil devlet hastaneleri öyle alıyor mu sınavla falan alıyor diye düşünmüştüm
secoz EmirReis zaten gece çalışmak istiyorum gündüz bebeğimle ilgilenmek için home ofis olacak düşünüyorum 😊 gündüz kızım uyuyunca uyurum kızımın uyku düzeni güzel
EmirReis secoz o zaman hayırlısı olsun hakkınızda bu şekilde yapılabilecek en mantıklı iş bu zaten fiziksel olarak yorulmazsınız sedece kafa olarak yorar inşallah istediğiniz gibi olur kolaylıklar dilerim 🤲🏼🙂
secoz EmirReis İnan 9yıl matbaada çalıştım hep kişiye özel çalıştım bütün işleri o iş daha çok kafa yoruyordu bir sürü insanla yüz yüze muhatap oluyorsun saatlerce yanımda oturup tasarım yapıyorduk 🤭 şimdi böyle bi iş çerez gibi gelir
EmirReis secoz tabi tecrübenizde varsa daha rahat olur en azından denemekte fayda var mantıklı geldi şimdi düşününce olabilir yani sıkışırsam bende yapabilirmişm aslında 😀
Woody secoz Evde bebege bakacak biri olacak mi? Yoksa çağrı merkezi evde çok zor Tasarım vs yapiyormussunuz. Internette ona uygun seylere baksaniz? Doğumgünü icin banner hazirlayanlar falan var mesela. Güzel fiyatlara satıyorlar 🙄öneri tabi benimki
secoz Woody ya oyunda düşündüm ama insanlar herşeye para veriyorlar kişiye özel diyorum piyasadan ucuza tututorum indirim istiyolar öyle olunca da hevesim kaçtı
Alse35 secoz 6 yıl çalıştım hamileliğimin 7. Ayında bıraktım inanılmaz zor ama zor olan iş değil insanlar maalesef Ki kurumsal bi firmaydı tahammülün kalmıyor sabrın kalmıyor kafa yorgunluğu olduğu için de hiçbişeye halin kalmıyor İmkanın varsa başka iş bak derim ülkemizde telefon delikanlıları çok ne yazık ki elin Suriyelisi ahkam kesiyor 10-15 yaşındaki çocuklar bile arayıp azarlıyorlar sesini çıkartamıyorsun
Alse35 secoz doğrudur ama demek istediğim dışarıdan göründüğü gibi kolay değil 🤦🏽♀️ Annem yıllarca taş mı taşıyon yoruluyon dedi Pandemide Home office çalıştık 1 hafta da sen nasıl kıydın bu kadar kendine neden daha önce bırakmadın dedi 😅😅
Woody secoz akmasa da damlar isim yapip çok takipciniz vs olana kadar tamam deseniz aslinda🙄el emeği tabi ki ama çağrı merkezinden bin kat daha iyidir
Woody secoz esnaflik yaptiginiz icin cagri merkezi kolay gibi gelebilir ama esnafin ya bi git kardesim senle ugrasamam deme lüksü oluyor. Çağrı merkezinde adam kufretse kibar kibar cevap vermek zorundasiniz. Hem Elinizde mesleginiz var. Kendi işinin patronu olmak her zaman iyidir diyor ve çekiliyorum 😀😀
Duru1235 Bende tam bununla ilgili post acicaktim öylesine başvurdum ve aradılar bu gün teleperformance diye bir firmadan ilk ay şirket daha sonra home ofis olarak. Yarın görüşmem var işin bölümüne göre karar vericem. Kafam çok karışık evlendiğinden beri çalışmadım 4 yaşında kızım var. Hiç ayrılmadık daha nasıl olur bilmiyorum