secoz 3 ay Akbank’ın tahsilat bölümünde çalıştım öncesinde de 7 sene kipada yöneticilik yaptım bu ürün bozuk diye kafama ürün atıldığı bile oldu güldüm geçtim ama çağrı merkezindeki ana bacı düz giden küfürleri kaldiramadim ayrıldım telefonun ucundaki insanlara 3 ay zor dayandim sabır gerek vurdumduymaz olmak gerek çünkü cevap da veremiyosun sürekli suyuna gidiyim derken psikoloji bozuluyo gerçi hangi projede hangi departman olduğu da önemli biz borçlarını istediğimiz için küfür edip edip kapatiyolardi terbiyesizler bak aklıma geldi sinirlendim yine😅😅