Kızlar merhaba, böylenin iş arıyorum bilen çalışan varmı yani vardiyalı olur normal olur çünkü bebeğim oldu diye işten çıkarıldım eşim tek çalışıyor, ev kira kredi borcu da var 🤦🏼♀️ Çok şükür eşimin maaşı ucu ucuna yetiyor ama bebeğin masrafları çok annem destek olmada zor olacak o yüzden bende çalışmak istiyorum evden falan