yedinmiannecim ya çok duygulandım bacım 🥺🥺 işiniz yarım kalsınnn ..iş yaparken sürekli yanına gidinnn… herşey geçecek..inanın ilk yazdığınızla,birde bu yazdığınız çocuğunuz gayet sağlıklı, hepsi geçecekk..yiğenim geldi aklıma..aynı böyle konuşamaz edemezdi… şimdi 1 e gidiyor ve herkesten önde gelişimi😍 çocuğunuz çok tembel☺️ bu normal..bak sadecee 1 hafta bağırmamaya,stresli olmamaya çalış 😍 inan sen anne olarak başaracaksın, inanıyorum ben.. kötü anne olsaydın aman sussun yeterki deyip önğne telefon vs açardın..ama buradan yardım isteyecek kadar mükkkeemmel bir annesin🌺🕊️