baby-mom parka havalar güzelken doğduğundan beri hergğn 5 dkda olsa çıkardım. Kar kış soğuk var iken dahi 10 15 dk oksijen alsın karı soğuğu bilsin, etrafı görsün diye.. kış uzadıkça uzadı yeni taşındığımız yer acaip rüzgarlı. Havanın soğuk olmasını geçtim rüzgarı yoruyor insanı yazın bile böyle. Velhasıl parktada çok kaynaşmıyor çocuklarla. Çekingen de değil hiç. Canı isterse yaklaşır vs
Diyelim ki parkta kum içinde kürek gördü ya da uluorta bırakılmış bisiklet gördü.
Önce bi bakar 30 saniye. Bisikletin ya da küreğin sahibi var mı biri alacak mı diye..
Alan eden olmadıgını görünce koşup alır oynamak ister vs.
O anda sahibi pat çıkar karşısına çocuğumun. Hiç ağlamaz ısrar etmez istiyorum diye. Bilir ona ait olmadığını. Yani bilinçli bi çocuk 26 aylık ama birkaç keredir bunu farkettim. Ah bir de konuşsa. Mutlaka konuşacaktır fakat en tatlı yaşları değil mi şu yaşlar
Tatlı tatlı çıkarmaya çalıştıgı kelimeler
Kurdugunda şaşıracağımız cümleler şimdi daha güzel olmaz mıydı..
Büyüyünce hiçbir heyecanı olmayacak ki bunların. Böyle düşünüyorum artık