Gunsss akşam 18:30 gibi geliyor işten, duşa girip çıkana kadar 19 olur bebeğimin banyosunu babası yapar dogdugundan beri akşamları. Ben de bebeğimi banyoya hazırlar, kurular, giydiririm. Bebeğimize karşı ilgisiz değil o da sever, enerjisi varsa oynar her cumartesi mutlaka dışarı çıkmaya çalışırız AVM’de oyun alanları var akranları ile kaynaşsın kalabalık görsün farklı insanlar, farklı mekanlar keşfetsin diye..
Doğduğundan beri her gün 5 dkda olsa dışarı çıkarırım son günlerde onu da yapmıyorum 2 günde bir anca çıkıyoruz parka. Havalar da pek hoş olmadığından parkta kimse olmuyor genelde. Ya da hepsi yabancı uyruklu çocuklar. Çocugum bunu hissedip elimden tutup parktan çıkarıyor beni. Kalabalık bi sitede yaşıyoruz ama kimse yok gibi. Komşu akran vs.