Kocayanak Aycan1419 Gerçekten öyle bende çok sıkıntı yaşıyorum hatta bebeğim üstüme tırmanıyo karnıma basınca resmen yerimden fırlıyorum o derece acıyor
Baldanbebikk Aycan1419 benim bebeğim 14 aylık oldu ve şükür doğum kilosu da kalmadı sezaryen ağrısı da. Ki canı tatlı biriyimdir. Çok da kilo aldım zayıf da değildim. Altı aydan sonra göbek bölgesindeki uyuşukluk geçti. Ameliyatım öyle kolay da geçmemişti.guzel düşünün güzel olsun 🌼 insana hiç geçmeyecek gibi geçiyor ama geçiyor.
Guneskiz48 Aycan1419 tabiki wciyor ama katlanmak lazım bir süre sonra acı geçiyor tam tersine rahatlatıyor oturup kalkarken
Sukk10 Sezaryenden bir hafta sonra taktım korseyi doktorum tak demişti. Çünkü göbeğim yaranın üzerine baskı yapıyordu ve ağırlıktan dolayı daha çok canim yanıyordu. Günde bir saate yakin takıyordum. Göbeğim cok az bisey kaldı takmayı biraktım bende
Hilalkaradeli Aycan1419 doğumdan 5-6 gün sonra takmaya başladım öncesinde tülbent şal falan bağlıyordum acımadı hiç aksine belimi sağlamlaştırdı rahat oturup kalktım yattım kalktım
Berrinsoyagazi14 Aycan1419 23 kilo aldım sezaryen doğum yaptım 1 kere bile takmadım 40 günlük lohusayken karnım baya düzdü , ben dokturuma takıyımmı diye sorduğumda hiç gerek yok demişti
Zeynebinannes Kocayanak doktorum takabilisin demişti hiç acımadı gerçekten bir arkadaşımda oldu aynı doktora sezeryan o baya sonra takmıştı acı eşiğim yüksek sanırım biraz 🙈😁
Denizmooom Aycan1419 ben sezeryanlıydım dikişi mi gösterdikten sonra yani 10. Günde ara ara taktım ama takıp gün boyu asla durmadım aksine ordaki kaslarını tembelleştirmeden çalışmasını sağlaman lazım belki korse senin daha iyi hareket etmeni sağlayabilir bu yönden yardımcı olabilir . Ben gün boyu 2 3 saat taktım sonra kendim günlük yaşantıma devam ettim normalde de göbekli olan ben suan göbek yok herkes korseden sanıyor ama ben korseyi cok kullanmadım kullananlar var göbüş hala duruyor