Aycan1419 Kizlar ne zaman korse kullanmaya başladınız korse kullanmaya başlamadan bisey sandınız mi yemeni filan 17 günlüğüm şuan erken ama gözüme çok batıyor göbeğim ne zaman başlayabilirim bu korseye filan neler yapabilirim
Aysimannesi Aycan1419 ben hiç kullanmadım önemli olan emzirmek oksitosin hormonunun gücünden faydalanmak diye düşünüyorum. Sıkılaşmak için de spor veya pilates şart korse sıklaştırmıyor diye düşünüyorum
Hercai88 Aycan1419 ben yurtdışında doğum yaptım canım zorunlu sezaryen oldu… Ve ebeler asla korse önermedi. Ben sordum ne zaman kullanmaya başlayım diyede çok sağlıksızmış rahmin toparlamasında falan etkisi kötü oluyormuş ve damar sıkıştırma vs baya bişe anlattılar bana… Günde 15 dk düz ve sert bi zemine yüz üstü uzan göbeğin düzelir dediler öyle de oldu 🤗 hiç göbeğim yok
Hercai88 Bugleminannesii 4 sene oldu dopum yapalı valla halen bazen uzanırım 😂 canın ne zaman isterse yapabilirsin
Hercai88 Bugleminannesii kendini hazır hissettiğinde yat demişti bana 40 ımdan sonra yüz üstü yatabildim ben 😬
Bgs Aycan1419 hiç kullanmadım doktorumda kesinlikle önermediğini söylemişti zaten sarkmam falanda olmadı göbeğimde kalmadı
Kocayanak Aycan1419 şuan 7 buçuk ay oldu sezeryan olalı hala giyemem çünkü hala ağrıyor sezeryanda korse biraz zor oluyor ama inan kendiliğinden geçiyor zamanla şuan ilk güne nazaran daha normal karnım emziriyormusun emziriyosan daha çabuk gidiyor bol bol su iç
Aycan1419 Kocayanak evet emziriyorum bu ara orucda tutamadigjmdan kendimi aburcubura verdim acilen kesmem lazim🤦♀️
Zeynebinannes Kocayanak doktorum takabilisin demişti hiç acımadı gerçekten bir arkadaşımda oldu aynı doktora sezeryan o baya sonra takmıştı acı eşiğim yüksek sanırım biraz 🙈😁
Zeynep_Celikk Aycan1419 ben hiç kullanmadım ama sormuştum kullanmak istiyordum doktorum bir hafta sonra falan kullanabılecegımı söylemişti ama cok kalmadı benım o yüzden gerek duymamıştım 😊