Aycan1419 Ben hic kullanmadim onunla sıkılaşicagimi da hiç düşünmedim açıkcasi çünkü emzirme döneminde zaten zayıflamak emzirerek oluyor gerçekten. Göbek nasıl gidicek dersen inan etrafimda takanin da aynı takmayaninda korseyle boguldugunla kalıyorsun . Benim fikrim tabi 😊