gossipannee Seymagil ne yapıyorsunuz doktorunuz ilaç falan verdi mi acaba yoksa bekliyor musunuz düşmesini
esleminannesi2 Seymagil onla alakalı da olabilir enfeksiyon da olabilir çünkü bizde enfeksiyon çıktı mesela ne dedi doktorunuz
Seymagil esleminannesi2 henüz sonuç bekliyoruz, bizim geçen hafta bağırsak ve kan enfeksiyonumuz vardı antibiyotik kullandık ama şimdi tekrar tahlil verdik bekliyoruz
esleminannesi2 Seymagil bizde de kan da ve idrar da enfeksiyon ayrıca protein kaçağı var dedi doktor şurup verdi 12 sinde gideceğiz tekrar inşallah iyileşirler o kadar da dikkat ediyorum
Seymagil gossipannee hayır ilaç vermedi. 6 aylıkken öğrendik. Sekizinci ayda tekrar görelim duruma göre aksiyon alırız demişti
Seymagil esleminannesi2 ayy gerçekten okadar dikkat edilmesinr rağmen böyle oliyorlarya ona üzülüyorum 😟 size de çok geçmiş olsun 🙏
Aag Seymagil taşla alakalı. İlk doğduğunda bizde de oldu benzer renkte tathlil ypaıldı soruldu işte ailede var mı böbrek taşı olan vs ama sonra değilmiş dendi. Siz yine doktoruna sorun
serebro Seymagil kan değilde susuzluğa bağlı lekelenme gibi.. zaten rahatsızlığı varmış bence dr gidin. Bol su ve beslenmesine dikkat edin
Seymagil serebro geldik çoktaaaan hatta iki defa geldik hem idrae yolu hem kan enfeksiyonu var hastaneye yatış yapıldı. Sürekli serum takılı ama malesef mama pek içmiyor 🤷🏼♀️
esleminannesi2 Seymagil rabbim yardımcınız olsun hastanede tedavi daha iyi olur hiç üzülmeyin bi an önce toparlar inşallah bizde kontrole gidicez haberleşelim burdan
EYEY Seymagil benim bebeğim ilk doğduğu zaman böyleydi bezleri dr bize yeterli sıvı alımı beslenme olmamış demişti. Bir dr a götürün derim