esleminannesi2 Seymagil rabbim yardımcınız olsun hastanede tedavi daha iyi olur hiç üzülmeyin bi an önce toparlar inşallah bizde kontrole gidicez haberleşelim burdan
Seymagil esleminannesi2 evet bir günlük serum tedavisi bile çok iyi geldi. İnşallah siz de bir an önce toparlar iyileşirsiniz 🌸🌸
Tess07 Arkadaşımız zaten gotrms bi okusanız msji yatis bile yapilms hala şundan olablr diyenler var birazcık okusanız ah keske
Seymagil Tess07 😅😅😅 hastaneye yatırdık diye post paylaşasım geldi yazdığım olunmadığı için 😅 birde iki günlük posta o şekilde cevap vermek bile saçma 😅