Alaranaz Linç yiyebilirim belki ama biz ilk çocuğumuzdan beri 40 çıkana kadar aynı odada sonrasında odaları ayırdık hep.. Şuan ilk oğlum ve kızım ayrı odadalar 1 ay 2 günlük oğlumla aynı odadayız ama ona da oda ayrımı olucak.. Herkesin kendi tercihi farklıdır ama bizim seçimimiz bu oldu🍀😊 Bebek telsizi ve ayrıca sesli kamera sistemi kullanıyoruz evin her bölümünde, telefondan takipli, sizde ayırdığınızda bu sistemi kullanabilirsiniz, tabi size de uygun gelirse 👍🏻🍀