Alaranaz biz de 18 aylıkken odasını ayırdık 🥲 çocuk uyuduğu halde sanki sesleniyomuş gibi sanıp koşuyorum odaya 😂 hele ilk 2 3 gece sürekli mekik dokudum 🙃
Ama alışıyor insan, hemen her sese uyanır oluyorsun.. Telsiz ben kullanmadım odalarımız yakın ama ihtiyaç olabilr 🤔
benim oğlan hiç yatağından inmeden sesleniyor anne annee diye 😅 bi de gecenin bi yarısından sonra ben yanında yatıyorum çok sık uyanıyo 4-5ten sonra 🥲