Ben en küçük ayıranım herhalde 😅 altı aylıktı ayırdık odayı çünkü biz film izliyorduk ben sürekli bişeyler yiyordum ses oluyordu mutlaka. Hemen yan odada zaten odası. Telsiz var kamera var. Bizde rahat ettik oda rahat etti şimdi üç yaşında. 🌸 İki buçuk yılda hiç duymadığım olmadı ki günlerce uykusuz geceler geçirip uyuduğum oluyordu iş yüzünden ama küçücük dönme sesini bile duyuyorum artık duymak mı hissetmek mi bilmiyorum.