bebegim 9 aylik 10 gune yakindir odasini ayirdim ama surekli bende odasindayim, cok uyaniyo finalde onun buyuk yataginda yatiyo oluyorum. park yataginda yatiyo surekli uyaniyo montessorisi de var ama yerden yuksek, kalkip sarkar diye orda yatiramiyorum aslinda yatirsam belki daha az uyanir. ona cozum bulan var mi dusmesin diye