Kadifemsii şimdi tam geçiş mevsimi evin içi fazla sıcak olabilir yada üstünde ki kıyafetler fazla gelmiş olabilir ve üşütür diye korkma haftada 2 veya 3 kere yıka mutlaka benim oğlumda geçiş mevsiminde doğdu aynısı olmuştu babam sağ olsun o bana söyledi yıka diye ve kalın giydirme be haklı da çıktı evin içi 22 23 derece ve normal giydirdim ne şapka be eldiven takmadım 3 4 güne geçti