Kadifemsii alerji olduğunu sanmıyorum alerjide sivilceler daha minik ve yoğun oluyor oğlum bebek bezinde yaşadı bide bebek bezini çıkarınca aynı gün geçmişti alerji durumu bence opmekten olabilir ☺️ yenidoğan sürecini atlatinca düzeliyor bende dayanamayip öpüyordum hep ondan oldu şimdi rahat rahat öpüyorum iki buçuk aylık oldu 😁😁