Kadifemsii Canım korkma benim kızımda da oldu doktor buna bir şey yapmıyor. Geçecek yenidoğan sivilceleri, kızarıklıkları dedi. Dediği gibi de oldu geçti. ☺️ Yaz bebeğiydi kızım, ben her gün yüzünü yıkayıp kendi havlusu ile kuruladım. Yüzünü hep öyle ferahlatmıştım.