Zelnuray Zelnuray Zelnuray Geçmiş olsun canım benim bugün 47 günlük bebeğim ama hala bizde atlatamadık max 15e çıktı ışık almadı ama sürekli kontrlde tutuldu,en son 1 ay kontrolünde hala 9lardaydı ve genetik test bile yapıldı hepsi temiz çıkınca doktorumuz korkulacak bi durum yok artık altta yatan bir sebepte yok bu sevilerdeki sarılık artık ona zarar değil yarar sağlar gelişimine dedi(yarar kısmını hala algılayamamış olsamda)3 gün önceye kadar belli belirsizdi dün bugün yine gözlerde belirgin anlamıyorum hala düşüp yükseliyor😔😣