Zelnuray benim kızımda sarılık oldu 19 dam hastanede yattık korkmayın en son gözden geçer demişti bizim doktorumuz. Bizim 41. Günümüz hala gözünde az miktarda sarılık var. 1. Ay kontrolümüzde doktor bir miktar sarılık vücuda yararı var artık falan dedi sanırım bilrubinin bi yararı var ama çözemedim🤷🏼♀️ En son bi doktora gittik başka birşey için gözle baktı vücudundaki 5 e düşmüş muhtemelen gözleri de bi süre sonra kaybolur dedi. Hiç tedirgin olmayın bende aşırı korkuyodum sarılıktan geçmemesinden ama geçiyor bol bol emzirin eğer aç kaldığını düşünüyorsanız mama takviyesi yapın