Zelnuray Estağfirullah. Uzayan saeılık anne sütünden oluyo, anne sütünden de zarar gelmiyor merak etmeyin herhangi bir zararı yok. Bazı zamanlar aylar sürebiliyor kafanıza takmayın bol bol besleyin hiçbir soeun kalmayacak Allahın izniyle. Bebeğinizi izleyin sürekli uyku hali geçiyorsa, kendi uyanıyorsa ve acıkınca ağlıyorsa uyarılara tepki veriyorsa hiçbir problem yok demektir :) sarılıpı devam etse bile sorun teşkil etmez Allahın izniyke